KLOGE M2 – KONKURRENCE FORSLAG

ENKELT ELEMENT

Et kodeord i forbindelse med udformningen af lektiecafeen var fleksibilitet. Det var således skolens ønske, at lektiecafeen kommer til at bestå af flytbare sammenklappelige ”rum” på hjul, der både kan anvendes i undervisningen og om eftermiddagen i et lektiecafétilbud. Ved eller i lektie rummene skal man kunne sidde en eller to elever og arbejde med lektier. Rummene skal desuden kunne sættes sammen i grupper, så flere elever kan arbejde sammen.

ENKELT ELEMENT

Et kodeord i forbindelse med udformningen af lektiecafeen var fleksibilitet. Det var således skolens ønske, at lektiecafeen kommer til at bestå af flytbare sammenklappelige ”rum” på hjul, der både kan anvendes i undervisningen og om eftermiddagen i et lektiecafétilbud. Ved eller i lektie rummene skal man kunne sidde en eller to elever og arbejde med lektier. Rummene skal desuden kunne sættes sammen i grupper, så flere elever kan arbejde sammen.

ENKELT ELEMENT

Et kodeord i forbindelse med udformningen af lektiecafeen var fleksibilitet. Det var således skolens ønske, at lektiecafeen kommer til at bestå af flytbare sammenklappelige ”rum” på hjul, der både kan anvendes i undervisningen og om eftermiddagen i et lektiecafétilbud. Ved eller i lektie rummene skal man kunne sidde en eller to elever og arbejde med lektier. Rummene skal desuden kunne sættes sammen i grupper, så flere elever kan arbejde sammen.

SPEJLVÆG
ELEMENTER SOM RUMDELERE
RUM TIL FORDYBELSE. ET AFSKÆRMET RUM TIL MINDRE GRUPPER.
KOMBINATION AF TRE ELEMENTER.
ÅBEN LEKTIECAFÉ.
DIMENSIONER

LEKTIECAFEEN SOM RUMMØBEL.

SPEJLVÆG
ELEMENTER SOM RUMDELERE
RUM TIL FORDYBELSE. ET AFSKÆRMET RUM TIL MINDRE GRUPPER.
KOMBINATION AF TRE ELEMENTER.
ÅBEN LEKTIECAFÉ.
DIMENSIONER

LEKTIECAFEEN SOM RUMMØBEL.

SPEJLVÆG
ELEMENTER SOM RUMDELERE
RUM TIL FORDYBELSE. ET AFSKÆRMET RUM TIL MINDRE GRUPPER.
KOMBINATION AF TRE ELEMENTER.
ÅBEN LEKTIECAFÉ.
DIMENSIONER

LEKTIECAFEEN SOM RUMMØBEL.